You are here
Home > Uncategorized > نوتن نوتن نے اپنے فلمی سفر کا آغاز 14سال کی عمر میں فلم ہماری بیٹی سے کیا

نوتن نوتن نے اپنے فلمی سفر کا آغاز 14سال کی عمر میں فلم ہماری بیٹی سے کیا

نوتن

اداکارہ نوتن کے بارے میں جاننا 

نوتن نے اپنے فلمی سفر کا آغاز 14سال کی عمر میں فلم ہماری بیٹی سے کیا

نوتن Samarth کی ایک اعلی تعلیم یافتہ اور مہذب خاندان میں جون 24، 1936 پر پیدا ہوا تھا. اس کے والد، Kumarsen Samarth کی، فلمز ڈویژن کے ڈپٹی پبلسٹی آفیسر تھا جبکہ ان کی والدہ، Shobana Samarth کی، اس دور کے ایک معروف اداکارہ تھی. ایک بہت چھوٹی عمر سے، نوتن رقص اور موسیقی میں گہری دلچسپی کا مظاہرہ کیا. وہ کتک سیکھا اور یہاں تک کہ پبلک پرفارمنس دی. نوتن کی بہن تنوجا بھی ہندی سنیما کی ایک مشہور اداکارہ ہے. نوتن 1950 میں اس کی فلم کیریئر کا آغاز کیا وہ اب بھی اسکول میں تھا جبکہ. ان کی والدہ کو صرف فلم سے Humari بیٹی (1950) اور ڈائریکٹر K آصف فلم کے mahurat پر نوتن دیکھا تو اس نے فوری طور پر اس کے کردار کی پیشکش بنانے شروع کر دیا تھا. فلم سے Hamari بیٹی ایک بڑی ہٹ نہیں تھا اگرچہ، نوتن محسوس کیا گیا تھا اور کی پیشکش میں بہا شروع کر دیا. وہ اس کی پہلی ہٹ کے ساتھ ابتدائی 50s میں اس کی چوٹی تک پہنچ گئی، ہم تبا (1951) اور نگینہ (1953)، اور نوتن بھی جیت لیا مس بھارت عنوان.

Nutan_in_Hrishikesh_Mukherjee’s_Anari_(1959)_film

سوئٹزرلینڈ میں لا Chatelainie – وسط 1950s میں، جب اس کے فلموں flopping کے کر رہے تھے، اس کی ماں ایک تکمیل اسکول کے لئے اس کے بھیجنے کا فیصلہ کیا. وہ اب بھی وہاں تھا، پروڈیوسر ایس مکھرجی نے اپنی فلم، سیما (1955) کے لئے ایک تجویز دی. فلم میں ایک نابالغ مجرم کے اس potrayal اس کے بڑے پیمانے پر تالیاں کمایا. اس کے کیریئر کو ایک بار پھر نظر اٹھا کر شروع کر دیا اور جلد ہی نوتن ایک بڑی سٹار اور اس کے حریفوں ‘حسد کا مقصد بن گیا.

نوتن جرمانہ اداکارہ تھی اور اس کی آنکھوں اور چہرے کے ساتھ کسی چیز کا اظہار کرنے کی صلاحیت رکھتا تھا. سیما (1955) میں ہم tempests کے غضب اور اس کی آنکھوں میں مرنے بھجن ‘Manmohana jhoote حکم’ کے طور پر دیکھ سکتے ہیں. 1959 میں اس نے لیفٹیننٹ کمانڈر رجنیش Bahl کی شادی کی اور فلموں کے باہر نرمی اس کے بیٹے، Mohnish پیدا ہوا تھا جب. تاہم، اس میں اداکارہ طویل عرصے کے لئے آرام نہیں کر سکتا تھا اور جو مستقبل کے معماروں کو ایک بار پھر مشہور ڈائریکٹر بمل رائے کی ایوارڈ یافتہ فلم بندنی (1963) میں کارکردگی کھڑے اس کے باہر کے بعد اس پر چمکا. فلم بہترین اداکاری پر نوتن تھی.

Nutan-3
Nutan-3

1960 اور 1970 کے نوتن میں باقاعدگی میلان (1967)، سرسوتی چندر (1968)، سودہر (1973) اور میں تلسی تیرے آںگن سلا (1978) جیسی فلموں میں مختلف کردار کے لئے ایوارڈ اٹھایا. اس وقت تک وہ ہندی سنیما میں سب سے زیادہ قابل احترام اداکارہ میں سے ایک بن گیا تھا. بمل رائے، منموہن دیسائی، راج کھوسلا اور باس بٹاچاری جتنا واضح معروف ڈائریکٹرز کو ان کی پسندیدہ اداکارہ کے طور پر اس کے نام سے منسوب کیا ہے.

وہ 80s کے ذریعے اس کی فضیلت کو برقرار رکھا اور ماؤں کے کردار ہے کہ وہ اب بھی کرنے کو کہا جا رہا تھا میں اس کے مکرم سٹائل کو برقرار رکھا. وہ سبھاش گھئی کی کرما (1986) میں پہلی بار دلیپ کمار کے برعکس کام کیا اور فریم کی طرف سے عظیم اداکار فریم کی کارکردگی میچ نہیں کرتے.

نوتن صرف ایک مکرم شخصیت اور عظیم اداکاری کی مہارت سے نوازا نہیں کیا گیا تھا، اس کی آواز بھی بہت پرسکون تھا. 1960 فلم Chhabili (1960) میں، نوتن ‘اے میرے ہمسفر’ گایا. 1980s میں وہ بھجن (بکتی گیت) گایا. اس کے ڈیری فارم، اس قدیم چیزوں لادن گھر، اپنے بیٹے Mohnish کی کیریئر، اس کے بھجن گانے اور روحانیت کے لئے اس کی تلاش کے اس رانی کو اس کے بعد کے سالوں میں اس وقت کے سب سے زیادہ تک لے گئے، اگرچہ، وہ، اس کے باوجود کارروائی کرنے کا سلسلہ جاری رکھا.

اس کی صحت وہ جگر کے کینسر کے ترقی یافتہ اور 54 سال کی عمر میں 1991 میں آسمانی گھر کے لئے چھوڑ بدتر میں 1989. کے لئے ایک موڑ لیا.

Leave a Reply

Top